Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

δεκαεφτά

lone wolf - the lovers
κοίτα με. γυμνός πάλι. μπροστά σου. δεν μου ανήκει τίποτα, έχω όμως τα πάντα. τρέχουν τα μάτια μου. καταπίνω τα εσύ σου ξερνώντας τα εγώ μου.
ανακούφιση.

lone wolf - the swan of meander

μάνθος (ManthosV)

julia holter - ekstasis
Aν τα πιο όμορφα κορίτσια έχουν να πουν πάντα τις πιο θλιμμένες ιστορίες, είναι ίσως γιατί αυτό μας ενδιαφέρει να ακούσουμε από αυτά.
Και ίσως και οι άνθρωποι να μην ενδιαφέρονται πάντα για μια οποιαδήποτε ιστορία, αν η ιστορία δεν έχει και λίγο θλίψη, ή έστω ένα άσχημο τέλος.
Σαν εκείνο το μεσημέρι, που σε μια άσχετη παρέα άκουσα λίγο παραπέρα μια πανέμορφη κοπέλα, γύρω στα τριάντα, να περιγράφει με ανατριχιαστική λεπτομέρεια το πόσο εξίσου όμορφο είναι το αγόρι της.
Λίγα λεπτά αργότερα έμαθα ότι η εν λόγω η κοπέλα ήταν εκ γενετής τυφλή.
Κάπως έτσι λειτουργεί και η μουσική της Julia Holter. Ένα όμορφο πλάσμα που αφηγείται θλιμμένες, καθημερινές ιστορίες με μια εξίσου καθημερινή μουσική προσέγγιση που πολλές φορές νομίζεις ότι ακούς τη φωνή ενός κοριτσιού από το δίπλα διαμέρισμα, που έχει κλειδαμπαρωθεί για να μην την ακούει κανείς την ώρα που ψιθυρίζει τα τραγούδια της. Και ψιθυρίζει γιατί ακόμα δε μπορεί να τραγουδήσει. 
Παρ'όλα αυτά, η ίδια δεν ξέρει ότι έτσι πετυχαίνει το αντίθετο. Μια μουσική που ξεχειλίζει από φαντασία μέχρι τη παραμικρή λεπτομέρεια. Μια μουσική που "ανοίγει παράθυρα".


*σόου φαρ*

biglebo
20. lianne la havas - is your love big enough?
19. jessie ware - devotion
18. liars - wixiw
μάνθος
20. rebekah delgado - don't sleep
19. susanne sundfør - the silicone veil
18. mmoths - mmoths



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου