Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

δεκαεννιά

jessie ware - devotion
σωστό, λάθος. αλήθεια, ψέματα. παιχνίδι. καρδιά, εγκέφαλος. δρόμος. μαζί, μακριά. κοντά.
ίσως.

jessie ware - wildest moments





μάνθος (ManthosV)

susanne sundfør - the silicone veil
Όταν ανακάλυψα τη Susanne ήμουν άρρωστος. Πάλι. Μια περίεργη λοίμωξη με είχε διαλύσει για μήνες· από τους φρονιμίτες μέχρι τις αμυγδαλές.
Ήταν η περίοδος που έκανε πάντα κρύο. Και έξω, αλλά και στο σώμα μου λόγω του επίμονου πυρετού. 
Διέσχιζα το Μεταξουργείο πηγαίνοντας στο γιατρό. Πάλι. Μια περίεργη νότα από ένα rhodes σκάει σαν βόμβα στα αυτιά μου καθώς διασχίζω τον πεζόδρομο της Ιάσωνος με τα αναρίθμητα μπουρδέλα. Σύμπτωση ή όχι, το κομμάτι λεγόταν "The brothel". Όλα έγιναν πιο άσχημα, πιο θλιβερά και πολύ πιο σκοτεινά. Ένιωθα ότι η λοίμωξη αυτή δε θα περάσει ποτέ. Ταλαιπωρούμουν για μήνες να προσπαθώ να νιώθω ζωντανός, τόσο όσο φαντάζομαι και οι γυναίκες που δουλεύουν εκεί ταλαιπωρούνται για να ζήσουν.
Κάπως έτσι, η Susanne μπέρδεψε δυο διαφορετικές έννοιες με μια αόρατη κλωστή μεταξύ τους για δυο εντελώς διαφορετικούς λόγους. Με τον ίδιο τρόπο, όπως έχει μπερδέψει στο 2ο άλμπουμ της παρανοϊκά μυριάδες ηλεκτρονικά, glitches, beats, άρπα, rhodes, πιάνο και μια τρομερής έκτασης φωνή.  
Δεν ξέρω ακόμα κατά πόσο ταιριάζουν όλα αυτά τα υλικά μεταξύ τους. Ή έστω αν μου αρέσει εμένα τόσο πολύ. Αλλά για'μένα η περιπέτειά μου είχε αίσιο τέλος. Για τις γυναίκες της Ιάσωνος, η ιστορία ακόμη συνεχίζεται...

*σόου φαρ*
biglebo
20. lianne la havas - is your love big enough?
μάνθος
20. rebekah delgado - don't sleep

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου