Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

οκτώ

sigur rós - valtari
"το προφιτερόπουλο διάλεξε Sigur Ros για αποχαιρετισμό και μ'άφησε να τον φαντάζομαι μέσα στα λιβάδια" (hlektronio)
"δεν έχω ιδέα τι λένε τα λόγια των sigur ros αλλά χρόνια τώρα τραγουδάνε τις σκέψεις μου." (PanosKantz)
η μουσική μου είναι οι φίλοι μου.

μάνθος (ManthosV)
kishi bashi - 151a
Όταν ήμουν μικρός, η αγαπημένη μου ασχολία όταν απομονωνόμουν μερικά μεσημέρια και δε κοιμόμουν, ήταν να κάθομαι και να παρατηρώ τα σύννεφα. Τότε δεν είχε χτιστεί η 2756236όροφη πολυκατοικία μπροστά απ'το σπίτι μου, οπότε μπορούσα απ'το δωμάτιό μου να κοιτώ μέχρι τον Υμηττό και να φαντάζομαι κάθε λογής περίεργα πλάσματα, δράκους, ακέφαλα σώματα και γιγάντια πουλιά να ταξιδεύουν πάνω απ'την Αθήνα ακολουθώντας τον Βοριά. Μέχρι τότε είχα συνδυάσει τα σύννεφα μόνο με τεράστια, φανταστικά, άκακα, λευκά φουντωτά πλάσματα, που ταξιδεύουν στο mute.
Φέτος, για πρώτη φορά τους έδωσα και φωνή. Φέτος έκανα ίσως το μοναδικό ταξίδι με αεροπλάνο στο οποίο δεν κοιμήθηκα, οπότε είχα όλο το χρόνο να τα παρατηρώ απο'πανω, από κοντά, ακόμα και από μέσα. Σκεφτόμουν ότι αν μπορούσαν όλα αυτά τα πλάσματα εδώ πάνω να παράγουν ήχο θα ήταν αυτό ακριβώς που εκείνη την ώρα έκανε recommendation το touch-screen μπροστά μου:

*σόου φαρ*

biglebo
20. lianne la havas - is your love big enough?
19. jessie ware - devotion
18. liars - wixiw
17. lone wolf - the lovers
16. lawrence arabia - the sparrow
15. whomadewho - brighter
14. iamamiwhoami - kin
13. grizzly bear - shields
12. django django - django django
11. norah jones - little broken hearts
10. lana del rey - born to die
09. alt-j (∆) - an awesome wave
μάνθος
20. rebekah delgado - don't sleep
19. susanne sundfør - the silicone veil
18. mmoths - mmoths
17. julia holter - ekstasis
16. port st. willow - holliday
15. sarah jaffe - the body wins
14. beth orton - sugaring season
13. eight and a half - eight and a half
12. the xx - coexist
11. perfume genius - put your back n 2 it
10. frida hyvönen - to the soul
09. rebekka karijord - we become ourselves



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου