Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

μπου_γάδα

είμαι έτοιμος ν απλώσω τη μπουγάδα που περιμένει εδώ κ κανά 3ωρο, αλλά θεώρησα πιο σημαντικό να δω πρώτα μια ταινία που μιλάει για έναν θανατηφόρο ιό που είναι έτοιμος ν αφανίσει τους ανθρώπους από προσώπου γης κ νομίζω ότι έχω τα συμπτώματα. ναι κ άλλα συμπτώματα. σαν να μην μου έφταναν όσα έχω ή νομίζω ότι έχω ως τώρα.

μου τελείωσε κ το μποζολέ.

κ μέσα σ όλα αυτά έχω κ μια σκέψη που με τριγυρνάει μέρες: οι αλήθειες των άλλων είναι μόνο κομμάτια της δικής μας αλήθειας. αυτό που μας τρομάζει περισσότερο όταν ακούμε λοιπόν τις αλήθειες των άλλων, είναι ότι οδηγούμαστε ένα βήμα πιο κοντά στη δική μας αλήθεια. σ αυτή που τόσο πολύ πασχίζουμε να βρούμε, αλλά κ που συστηματικά της κρυβόμαστε.

άνθρωποι.

σκέφτομαι κ τα μελομακάρονα με σοκολάτα που μού στειλε η μάνα μου, κ που τά βαλα στο ψυγείο για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα στη γεύση, κ μετά πατάω το ριπήτ

άνοιξα κ την μπαλκονόπορτα να μπει φρέσκος αέρας. να μυρίσει λίγο νύχτα το σπίτι. 

κ να δεις που πάλι θα μου πιαστεί το δάχτυλο καθώς θ ανοίγω την απλώστρα.

άουτσ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου