Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

λέξεις_κλειδιά

έχω να γράψω 1,5 μήνα εδώ μέσα. ψιλοντρέπομαι. τον τελευταίο καιρό γίνονται πολλά κ σκέφτομαι ακόμη περισσότερα. ταυτόχρονα. κ βραχυκύκλωσα. καταλαβαίνεις. όχι;

ξεκινάω μια πρόταση στο μυαλό μου κ μετά από λίγο δεν θυμάμαι αρχή, μέση κ το πού θά θελα να καταλήξω. οπότε είπα, άστο καλύτερα. θα ξανάρθει από μόνο του. μην το ζορίζεις.

προτάσεις δεν υπάρχουν. υπάρχουν όμως ιδέες. κάτι σαν λέξεις κλειδιά, που δίνουν το στίγμα:

απόλυση, δικηγόροι, χοντράδες, ηλιθιότητα, στενοχώρια, επικοινωνία, μαζί, πείσμα, καινούριοι φίλοι, επέτειος, καλαμάτα, γιώτα, παναγιώτης, αλήθειες, μουσική, σκέψεις, φώτο, αγάπη, καινούριο σπίτι, αρχή, όνειρα, εκλογές, χαρά, άγχος, γιατροί, χορός, ποτά, αγωνία, επιθυμίες.

σίγουρα υπάρχουν περισσότερες. σαν τις σκέψεις μου ένα πράγμα, αλλά οκ. μπήκες στο νόημα.

σιγά - σιγά το πιάνω κ γω το νόημα. κ τότε η απλότητα θα μου κλείσει κ πάλι το μάτι.

κ όλα αυτά θα συνεχίσουν νά χουν πλάκα.

3 σχόλια:

  1. με συγκινεί το πως μεσα σε 20-30 λέξεις χωρούν τόσες εικόνες και συναισθήματα. και σίγουρα παρα την αρνητική φόρτιση ξεχωρίζουν και ορισμένες πολύ δυνατές θετικές εικόνες. εύχομαι ολά καλα. Λευτέρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όλα ετούτα συμπυκνώνονται σε τούτο:

    ....................................... coming of age.

    (και ΠΑΛΙ τα αγγλικά είναι καλύτερη/οικονομικώτερη γλώσσα έκφρασης)

    sofaklex

    πι.ες.: εν αναμονή των περαιτέρω εξελίξεων, λοιπόν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

μίλα μου