Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

μπλογκοβίζον_κώλλιν

χθες, ο αγαπητός μάρκοςέδωσε το έναυσμα των εγγραφών για τις συμμετοχές στην φετινή μπλογκοβίζιον κ είμαι πολύ χαρούμενος. είναι μια περίοδος του χρόνου που την αγαπώ. ένα μουσικό κάουντάουν λίγο πριν τα χριστούγεννα, που θα πρέπει να είσαι νεκρός μέσα σου για να μην σ αρέσει.

όπως κ κάθε χρόνο, ήδη έχει ξεκινήσει το χέητιν, πράγμα που για να πω κ την αλήθεια δεν το πολυκαταλαβαίνω. σ αρέσει κάτι, κουλ. δεν σ αρέσει κάτι, κ πάλι κουλ. χρειάζεται οπωσδήποτε να μοιραστείς την αποψάρα σου στο ίντερνετ; κ βέβαια έχεις το δικαίωμα να κάνεις ό,τι επιθυμείς πραγματικά, αλλά χου κέαρς στην τελική;

"χιψτεροναζισμός" διάβασα κάπου κ εξοργίστηκα. όχι από την τοποθέτηση της άποψης αυτής, αλλά από την βλακεία που κατάλαβα ότι προηγήθηκε νοητικά για να εκφραστεί. πάτε καλά όλες οι ίντι παπαρήγες του ελληνικού ίντερνετ; ωραία η ελευθερία λόγου, αλλά η βλακώδης ελευθεριακότητα με κάνει κ ξερνάω.

για να το κλείσω, δεν σας κουνάω δάχτυλο, απλώς το βρίσκω πιο ενδιαφέρον να σας το χώνω στον κώλο.

κ τώρα στα καθέκαστα. ΚΑΙ φέτος, στο μπλόγκ φιλοξενώ την σίσταχ μου, manthosv. ο μάνθος εκτός από κολλητός, φίλος κ αδερφός είναι κ μουσικός. κ με καινούριο δίσκο που γαμάει κ γενικότερα είμαι πάρα πολύ περήφανος γι αυτόν. ξεδιάντρωπη διαφήμιση θα μου πείτε, βεβαίως θα συμπληρώσω εγώ. its my blog and i cry if i want to.

είμαι τόσο έτοιμος για μηνύματα κ τηλέφωνα απόλυτης υστερίας κ απόγνωσης σχετικά με τις λίστες κ το πόσο βέβαιοι είμαστε κάθε φόρα για τις θέσεις των δίσκων, όταν κ πάλι χωρίς να τό χουμε πάρει πρέφα θα χουν γίνει όλα πουτάνα επειδή μας διέφυγε ένας δίσκος ή επειδή "τελικά συνειδητοποίησα ότι αυτόν τον δίσκο δεν μπορούσα να τον αφήσω εκτός", οπότε πάρε μια λίστα κώλο λαστ μίνιτ.

φαν, φαν, φαν. δεν έχω λίστα λοιπόν, αλλά είμαι πανέτοιμος κ για την φετινή μπλογκοβίζο. καντ γουέητ που λέμε κ στο χωριό μου.

ευλόγηcον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου