Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

το 17

 γιάννης

perfume genius - "set my heart on fire immediately"

σήμερα μου έφυγε η όρεξη να ανεβάσω post. η δήμαρχος εδώ μας ανακοίνωσε πως ξανά κλείνουμε από την κυριακή μέχρι τις 4 γενάρη. όχι πως είχε ανοίξει η πόλη εντελώς από την άνοιξη, καμία σχέση, αλλά κάπως μου έκατσε πάλι. και μετά τα νέα πως ο πατέρας ενός φίλου πέθανε από επιπλοκές του covid-19 και είναι και η μητέρα του θετική. στεναχώρια και φόβος. η καλιφόρνια πλέον είναι οριακά. εγώ είμαι οριακά. φτάνει, γαμώτο.


---

μάνθος
ane brun- "after the great storm"


---

rewind

γιάννης
20. echo tides - "jokes ate themselves"
19. ólafur arnalds - "some kind of peace"
18. taylor swift - "folklore"

μάνθος
20. runes - "ardour"
19. jacaszek - "music for film"
18. matmos - "the consuming flame: open exercises in group form"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου