Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

6 - "δεκαεπτά"

γιάννης
sharon van etten - "remind me tomorrow"

φέτος η sharon van etten μου θύμισε πως ήταν να είμαι δεκαεπτά. ένα άγουρο πλάσμα που ένιωθε άβολα με τα πάντα και με τους πάντες, μα πάνω από όλα που ένιωθε άβολα με τον ίδιο του τον εαυτό. δεν ήμουν δημοφιλής, δεν ήμουν όμορφος, δεν ήμουν ο καλύτερος μαθητής, δεν ήμουν καν ο εαυτός μου. με φόβιζαν τα πάντα γιατί πάνω από όλα με φόβιζε ο εαυτός μου, οι ανακαλύψεις μου για μένα. σε ένα σώμα που δεν ήταν αντρικό μα ούτε και παιδικό, και με το μυαλό να έχει ξεκινήσει ήδη πόλεμο στην καρδιά.
21 χρόνια μετά, γυρνάω στο τότε και απλώς μου χαμογελάω. μου κάνω ένα πατ-πατ στην πλάτη και μου λέω ότι όλα θα πάνε καλά. δεν είναι εύκολα τα δεκαεπτά γιάννη, γιατί πολύ απλά τίποτα δεν είναι εύκολο τελικά. και με παίρνω από το χέρι και με φέρνω στα σχεδόν 39 μου. "κοίτα" μου λέω, "κοίτα πόσο όμορφα τα έχεις πάει. έμαθες να ζεις, να νιώθεις, να είσαι αληθινός. πάρε μια ανάσα και άσε τη ζωή να κυλήσει. και 'σύ το μόνο που έχεις να κάνεις, που μπορείς να κάνεις, είναι να την ζήσεις, ρε χαζέ".

μάνθος
Spellling - "Mazy Fly"

πριν
γιάννης
7) the national - "i am easy to find"
8) orville peck - "pony"
9) andrew bird - "my finest work yet"
10) lizzo - "cuz i love you"
11) lucy rose - "no words left"
12) post lovers - "post lovers"
13) Nick Cave and The Bad Seeds - "Ghosteen"
14) cigarettes after sex - "cry"
15) thom yorke - "anima"
16) purple mountains - "purple mountains"
17) spellling - "mazy fly"
18) a.a. bondy - "enderness"
19) king princess - "cheap queen"
20) kate tempest - "the book of traps and lessons"

μάνθος
7) Mr. Kitty - "Ephemeral"
8) Nising - "Slumbersongs"
9) Hanne Hukkelberg - "Birthmark"
10) Billie Eilish - "WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?"
11) Patricia Taxxon - "Sixteen Sketchbooks Ago"
12) Runes - "Panic Attack"
13) Who killed bambi - "Who killed bambi"
14) ionnalee - "Remember The Future"
15) Vök - "In The Dark"
16) Manu Delago - "Circadian"
17) Jay Glass Dubs - "Epitaph"
18) Josin - "In The Blank Space"
19) TR/ST - "The Destroyer 1"
20) Lindstrøm - "On A Clear Day I Can See You Forever"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου