Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

1 - "χαζό παιδί"

γιάννης
bon iver - "i,i"

κατεβαίναμε με το αυτοκίνητο προς την sunset, να πάμε σε φίλους για φαγητό. είχα βάλει τον καινούριο δίσκο των (του) bon iver και σου έλεγα πόσο πολύ αγαπάω ήδη αυτό το άλμπουμ, πόσο πολύ με έχει αγγίξει σε ένα άλλο, περίεργο επίπεδο. ήταν ένα όμορφο απόγευμα και εγώ έκανα σαν τον χαζό ακούγοντας την μουσική. μου αρέσει τόσο πολύ να είμαι ο χαζός γιάννης δίπλα σου, ξέροντας ότι δεν θα με κρίνεις, δεν θα παρέμβεις, γιατί πολύ απλά αντιλαμβάνεσαι ήδη ότι αυτός ο χαζός γιάννης είναι ένα κομμάτι δικό μου, ένα κομμάτι της δικής μου αλήθειας.
και έπεφτε ο ήλιος, και περνούσαμε μέσα από δέντρα και συνειδητοποίησα ότι είχα σταματήσει να φοβάμαι να σε αγαπήσω, να εκτεθώ και πάλι, να αγαπηθώ. ήξερα πλέον μέσα μου ότι δεν ήθελα να φύγω. ήξερα πως και 'σύ νιώθεις το ίδιο μα δεν ήθελα να το ξεστομίσω, να μην φανώ ξέρω και 'γώ τι. και έτρεχαν τα μάτια μου και 'σύ με ρώτησες τι συμβαίνει και 'γώ σου απάντησα "τίποτα, απλώς όλο αυτό. σε αγαπάω".
και φτάσαμε και τα περάσαμε όμορφα. και μετά από λίγες μέρες εγώ έφυγα, αλλά μόνο και μόνο για να ξαναέρθω σύντομα πλέον. και μου έμεινε αυτός ο δίσκος με την στιγμή μας στο αυτοκίνητο, κομμάτι μιας υπέροχης χρονιάς. μαζί σου και χώρια σου.
ανυπομονώ.

*για τον ρόμπι

μάνθος
KÅRP - "Album 1"

τελικό σκορ
γιάννης
1) bon iver - "i,i"
2) aka twigs - "magdalene"
3) julia jacklin - "crushing"
4) lana del rey - "norman fucking rockwell!"
5) aldous harding - "designer"
6) sharon van etten - "remind me tomorrow"
7) the national - "i am easy to find"
8) orville peck - "pony"
9) andrew bird - "my finest work yet"
10) lizzo - "cuz i love you"
11) lucy rose - "no words left"
12) post lovers - "post lovers"
13) Nick Cave and The Bad Seeds - "Ghosteen"
14) cigarettes after sex - "cry"
15) thom yorke - "anima"
16) purple mountains - "purple mountains"
17) spellling - "mazy fly"
18) a.a. bondy - "enderness"
19) king princess - "cheap queen"
20) kate tempest - "the book of traps and lessons"

μάνθος
1) KÅRP - "Album 1"
2) FKA twigs - "MAGDALENE"
3) Maja S.K. Ratkje - "Sult"
4) Lingua Ignota - "Caligula"
5) K Á R Y Y N - "The Quanta Series"
6) Spellling - "Mazy Fly"
7) Mr. Kitty - "Ephemeral"
8) Nising - "Slumbersongs"
9) Hanne Hukkelberg - "Birthmark"
10) Billie Eilish - "WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?"
11) Patricia Taxxon - "Sixteen Sketchbooks Ago"
12) Runes - "Panic Attack"
13) Who killed bambi - "Who killed bambi"
14) ionnalee - "Remember The Future"
15) Vök - "In The Dark"
16) Manu Delago - "Circadian"
17) Jay Glass Dubs - "Epitaph"
18) Josin - "In The Blank Space"
19) TR/ST - "The Destroyer 1"
20) Lindstrøm - "On A Clear Day I Can See You Forever"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μίλα μου